Vásárlási feltételek
A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (posta csomagként vagy futárszolgálat által), valamint fizetési módot (utánvét, banki átutalás). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.
Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak teljes árak (Mivel cégünk alanyi áfa mentes így a termékek árai áfát nem tartalmaznak.), azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
Visszaigazolás
Minden rendelésről /rendszer/ e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és a várható szállítási időpontról. Bármilyen probléma merül fel a rendeléssel kapcsolatban (pl. hiányos adatok, vagy a termék nincs készleten) kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot. Kérdés esetén hívja az ügyfélszolgálatot.
Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra előre utalással a Bartháné Porázik Adrienn ev. 10402018-50526756-81571004 számlaszámra, és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.
Amennyiben fizetésnek az előreutalást jelölte meg, mindenképp várja meg munkatársunk megerősítését. Előreutalásos megrendelések esetén 5 nap áll rendelkezésre az utalásra, egyéb esetben a megrendelést töröljük. Ez főleg abban az esetben érdekes amikor "utolsó termékről" van szó. Nem áll módunkban 5 napnál tovább félretenni.
Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása GLS/MPL futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
Kiszállítási idő:
Raktáron lévő termékek esetén: 2-4 munkanap, gravírozással, GLS-el. (MPL-el + 1 hét)
Külső raktáron lévő termékek esetén: 1-1,5 hét. Ez kb. irányadó, ettől lehet kevesebb is, feltétlen érdeklődjön e-mailben, ha alkalomra szeretné a megrendelés kiszállítását.
Ha egy termék nem lenne készleten, vagy a fenti határidőket nem tudjuk tartani felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Szállítási díjak:
Szállítás csomagpontra/csomagautomatába GLS futárszolgálattal, előreutalással 5 kg alatt: 1750 Ft
Házhoz szállítás GLS futárszolgálattal, előreutalással illetve csomagpontra/csomagautomatába 5 kg felett: 2350 Ft
Házhoz szállítás GLS futárszolgálattal, utánvétel esetén:2350+800 Ft (20 ezer Ft-ig, 5 kilóig)
Házhoz szállítás GLS futárszolgálattal, utánvétel esetén:2350+1050 Ft (20 ezer Ft felett, 5 kiló felett)
A további sávokat a rendelést követően láthatja.
45.000 Ft feletti ELŐREUTALÁSOS vásárlásnál a házhoz szállítás ingyenes.
Szállítás ünnepi időszakban pl. Karácsony:
Sok éves tapasztalatunkra alapozva minden évben kiírjuk, hogy meddig tudunk felvenni rendelést, kérjük figyelje a felugró ablakot. /2024-ben ez december 18. 11 óra gravírozott termékekre/ Ha nem tudnánk teljesíteni egy adott megrendelést (készlethiány, nemzetközi készletes termék) felvesszük Önnel a kapcsolatot és javaslatot teszünk esetleg egy másik (hasonló) termékre. Az esetleges konkrét időpontra történő elkészülést/kiszállítást kérjük a megjegyzés rovatban tüntessék fel. Pl. Karácsony előtti céges rendezvény.
A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.
Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül/ nem minősül annak. A megkötött szerződést iktatják/nem iktatják, utólag hozzáférhető lesz/nem lesz hozzáférhető.
A megrendelés leadásával elfogadja, hogy a megrendelés fizetési kötelezettséggel jár! Többször kap értesítést a csomag állapotáról ha nem tudja átvenni, vagy le szeretné mondani több napig van rá lehetősége. Ha a csomag feladásra kerül annak szállítási költsége van amit a webáruház tulajdonosnak kell kifizetni ha a Vevő nem veszi át a csomagot. Ha nem szól előre, hogy mégsem szeretné a csomagot akkor a szállítási költséget ki fogjuk számlázni.
Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő nem viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. pl. visszaszállítás költsége, az a megrendelőt terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
Az elállási jog nem vonatkozik a kereskedő által értékesített azon termékekre, melyet a fogyasztó egyedi utasításai alapján, egyediesített módon állítottak elő.
Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!
Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor. Amennyiben az eladó nem kap írásos utasítást az esetleges módosításra vonatkozóan, az ebből eredő hibáért felelősség a megrendelőt terheli.